Radionica u SRCU
Dana 2. ožujka 2017.g., učiteljice Brankica Habuzin, Biljana Crnobrnja i Tatjana Devčić Stefanović bile su na radionici u Udruzi SRCE (Sv. Ivan Zelina). Radionica je bila organizirana u okviru projekta PRSTEN POTPORE te namijenjena nastavnicima, stručnim suradnicima, roditeljima učenika s teškoćama u razvoju i zainteresiranu javnost .
Cilj radionice bio je predstavljanje koncepta suradnje organizacija civilnog društva i odgojno-obrazovnih ustanova u lokalnoj zajednici.
Brojni predavači su primjerima dobre prakse odgovorili na pitanja: Kako učenike s teškoćama i njihove roditelje pripremiti za ulazak u redoviti odgojno-obrazovni sustav? Na koji način osigurati da se učenici s teškoćama već prvog dana škole osjećaju ugodno u novom okruženju? Kako ostvariti osobni kontakt s učenikom s teškoćama?
Zahvaljujemo voditeljici projekta Ivančici Prugovečki na pozivu i zaključujemo temeljnom misli ovog hvalevrijednog projekta: „Suvremena škola je škola za sve učenike, ona je uključujuća/inkluzivna i omogućuje svakom učeniku napredak u skladu s njegovim sposobnostima“.
Učiteljice u Udruzi SRCE
Ivančica Prugovečki, voditeljica projekta PRSTEN POTPORE
Đurđa Penava, predsjednica Udruge Srce, uputila nas je u rad udruge.
Jelena Kovačević, suradnica za EU i nacionalne projekte Udruge Srce, govorila je o suradnji organizacija civilnog društva i odgojno-obrazovnih ustanova.
Tanja Domitran i Martina Potočki, učiteljice razredne nastave iz OŠ Dragutina Domjanića, podijelile su svoja iskustva.
Darko Kobetić, ravnatelj Centra znanja PROFECTUS i edukator naših pomoćnika u nastavi, prezentirao je model suradnje u inkluzivnom odgojno-obrazovnom sustavu.
Mame Sandra Martinjak i Dubravka Geller opisale su svoja iskustva suradnje s pomoćnicima u nastavi.
Za kraj smo razgledali prostorije Udruge SRCE.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |