Cilj projekta Putujemo kroz vrijeme je potaknuti zanimanje učenika za proučavanje vremena te ovladati pojmovima vezanim uz vrijeme na intuitivnoj i iskustvenoj razini, a jedan od ishoda je postići da se učenik snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima. Stoga su učenici unutar ovog projekta promatrali vremenska obilježja pojedinih godišnjih doba na izvanučioničkoj nastavi, povezivali prirodne promjene s životom biljaka, životinja i radom ljudi.
Posebnu pažnju posvetili smo proučavanju utjecaja vremena/vremenskih prilika na biljke, životinje i rad ljudi. Aktivnosti sam povezivala kroz različite nastavne predmete. Na satovima Likovne kulture oslikavali smo ili oblikovali motive, a na satu Glazbene kulture pjevali smo ili slušali pjesme/skladbe određenog godišnjeg doba. Na satovima Hrvatskog jezika interpretirali smo književno-umjetničke tekstove, smišljali asocijacije, pisali riječi i rečenice, opisivali motive karakteristične za pojedino godišnje doba, izrađivali umne mape.
U različitim godišnjima dobima proveli smo i izvanučioničku nastavu te izašli u park neposredno u blizini škole gdje su učenici promatrali vremenske prilike, izgled biljaka (drveća), životinje (ptice, kukce), odjeću i obuću koju su ljudi i oni obukli primjereno vremenskim prilikama. Ovo su neke od provedenih aktivnosti:
Pozdrav jeseni (čitanje i interpretacija jesenskih pjesama, izrada likovnih radova: Jesensko lišće i Jesenski plodovi, pjesme Evo nama jeseni, Što je to kiša, promjene u prirodi tijekom jeseni, različite kreativne aktivnosti)
Pozdrav zimi (opis snjegovića, izrada likovnih radova: Pahuljica, Božićna kuglica, promjene u prirodi tijekom zime, sijanje i rast božićne pšenice, pjesme Pahuljice i skladba Vožnja saonicama, igre na otvorenom)
Pozdrav proljeću (čitanje i interpretacija proljetnih pjesama, pisanje asocijacija-stvaranje rečenica, izrada likovnih radova: Proljetna grana i Kukci u proljeće, promjene u prirodi tijekom proljeća, pjesma Zvončić u proljeće i skladba Proljeće, igre na otvorenom)
Pozdrav ljetu (istraživački zadatak: pronađi na zemljovidu nazive gradova i otoka uzduž Jadranskog mora, ispiši na papir i kod svakog nacrtaj ljetni motiv, pisanje rečenica o ljetu, izrada umne mape, likovni rad Ljetna poruka u cvjetnjaku)
Provedene aktivnosti obogatile su nastavni proces, ojačale učeničku povezanost s prirodom i potakle cjeloviti razvoj djeteta kroz promatranje, kreativno izražavanje i istraživačke zadatke.

