BITI DOBAR PREMA PRIRODI-tijekom nastavne godine provela sam nekoliko različitih aktivnosti koje su učenike upućivale na primjeren odnos prema prirodi:
-sudjelovanje u natječaju Za svaki crtež sadimo drvo-Izlet u šumu

-tijekom pojedinih godišnjih doba izašli smo u obližnji park, razgovarali o primjerenom ponašanju (zaštita okoliša)

Također smo obilježili Dan planeta Zemlje raznovrsnim aktivnostima:
RJEŠAVANJE PROBLEMSKE SITUACIJE: Na podu učionice nalaze se različite vrste otpada od papirnog, plastičnog i staklenog materijala. Učenici su podijeljeni u skupine. Svaki učenik uzima jedan otpadak. U skupinama promatraju što su prikupili i raspravljaju od kojih su tvari načinjeni predmeti koje su prikupili. Promišljaju i razgovaraju o tome zašto su ljudi odbacili ove predmete i mogu li se ti predmeti još iskoristiti.
GLEDANJE CRTANOG FILMA: razgovor (primjer pravilnog i nepravilnog zbrinjavanja otpada; namjena pojedinih spremnika te uočavanje razlike između smeća i otpada; iznose svoja osobna iskustva vezana uz zbrinjavanje otpada u obiteljskom domu)
-razvrstavanje otpada (pomoću fotografija)
RAZVIJANJE KREATIVNOSTI:– Što bi se dogodilo kada ne bismo svakodnevno održavali čistoću prostora i okoliša?
SAMOPROCJENA: Procjeni svoj odnos prema okolišu
