Tijekom rujna i listopada učenici 1. a razrednog odjela na brojne su načine osvještavali trajanje određenih vremenskih razdoblja te su se pokušavali staviti u zadane vremenske okvire. Neke od tih aktivnosti su: skakati 1 minutu, pjevati 3 minute, šutjeti 5 minuta, zatim 5 minuta odmora nasuprot 45 minuta bez izlaska iz učionice. Naša škola radi u smjenama pa su učenici vrlo brzo osvijestili doba dana: prijepodne nasuprot poslijepodne, odnosno zamijetili su da dolaze u školu po danu, a odlaze iz škole po noći (u zimskim razdobljima). Obilježavanjem posebnih dana u godini te slavljenjem blagdana poput Božića, Uskrsa i Dana državnosti također se utjecalo na razvijanje pojma o vremenskim ciklusima.
Na Satu razrednika razgovarali smo kako postoji vrijeme za boravak u školi, vrijeme za pisanje zadaće, ali i vrijeme za igru-ovaj razgovor proveden je i s roditeljima na roditeljskom sastanku s ciljem osvješćivanja učeničkih obaveza i slobodnog vremena. Nakon završetka svih ovih aktivnosti učenici su zaključili da vrijeme brzo prolazi, a učiteljica je nadodala kako ga zato treba dobro iskoristiti (Carpe diem!).
