2022-05-24 20:26:00

Školska torba puna znanja

Učenici 3.a razreda OŠ Dubrava završili su međunarodni eTwinning projekt Školska torba puna znanja. Autorice projekta su Ivana Bašić i Ana-Marija H. Ostojić.

Kao što same autorice projekta kažu: “Ovim projektom želimo naučiti djecu kako da sama otvaraju vrata znanja, te kako da naučeno znanje upotrijebe poštujući pritom opće prihvaćene norme ponašanja.“

Ciljevi projekta bili su:

proširiti znanje učenika o tome što je škola i što ga sve očekuje za vrijeme školovanja poticati razvoj socijalnih vještina i upravljanje emocijama u skladu sa općeprihvaćenim normama naučiti učenike kako suradnički učiti i kako izraziti vlastite želje i interese poticati učenike na osobni doprinos skupini i osvijestiti važnost pripadanja skupini proučavati i dogovarati pravila ponašanja kako bi se bolje slagali i uspješnije rješavali probleme poticati učenike na odgovorno ponašanje u digitalnom okruženju te usmjeravati učenike na kvalitetno provođenje slobodnog vremena.

 

Ishodi

uku A.2.1.

1. Upravljanje informacijama

Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.2.2.

2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema

uku A.2.3.

3. Kreativno mišljenje

uku A.2.4.

4. Kritičko mišljenje

Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje

Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.

uku B.2.1.

1. Planiranje

Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.

uku B.2.2.

2. Praćenje

Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.

uku B.2.4.

4. Samovrednovanje/samoprocjena

Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

uku C.2.1.

1. Vrijednost učenja

Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život.

uku C.2.2.

2. Slika o sebi kao učeniku

Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.

uku C.2.3.

3. Interes

Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.

uku C.2.4.

4. Emocije

Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.

uku D.2.1.

1. Fizičko okružje učenja

Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije.

uku D.2.2.

2. Suradnja s drugima

Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

Ovo je samo dio aktivnosti koje su proveli na različitim satovima.

Analiza godišnjih doba te njihovo slikanje

Prisjetili su se kako je izgledao njihov prvi dan dolaska u školu.

  

  

Izradili su svoju lentu vremena

 

Izradili su svoje razredno stablo

Istražili mjesto i izradili maketu 

Istražili prošlost Dubrave i sudjelovali u zajedničkoj izložbi s 3.b razredom

 

Radom na ovom projektu učenici su naučili pojmove vezane uz vrijeme: prošlost, lenta vremena, stoljeće...

Naučili su puno o sebi, svojoj obitelji, školi.

Vesele se novim projektima.

 

 

 

 


Osnovna škola Dubrava