2024-02-26 18:08:00 21.2. Međunarodni dan materinskog jezika Materinji ili materinski jezik je termin kojim označavamo prvi jezik koji neka osoba nauči u svojoj obitelji. Znanje materinskog jezika je vrlo važno pri formiranju mišljenja, a usko je povezano i s vještinom učenja. U sklopu projekta Moj jezik, materinji odlučila sam ovaj dan obilježiti aktivnostima koje sam provela u razdoblju od 26.2. do 29.2.2024. na satovima HRVATSKOG JEZIKA, LIKOVNE KULTURE, SATA RAZREDNIKA I IZVANNASTAVNOJ AKTIVNOSTI. aktivnost: PISMO STARIH HRVATA -upoznavanje i proučavanje najznamenitijeg spomenika rane hrvatske pismenosti- Bašćansku ploču koja je pisana uglatom glagoljicom-staroslavenskim pismom (korelacija s Prirodom i društvom: Hrvatska povijest) -proučavanje prezentacije o Bašćanskoj ploči -nakon proučavanja, zadatak učenika je izraditi umnu mapu o Bašćanskoj ploči 2. aktivnost: ŠTO ZNAČI RIJEČ?-svaki učenik dobije jednu riječ za koju treba napisati (objasniti) njezino značenje 3. aktivnost: ČITAM HRVATSKI, GOVORIM HRVATSKI! -učenici dobiju različite priče; zadatak je pročitati priču, a zatim ju sažeto prepričati ostalim učenicima 4. aktivnost: PIŠEM HRVATSKI! -zadatak je učenika napisati kratak sastavak: Od prve izgovorene riječi do prve pročitane knjige 5. aktivnost: CRTAM HRVATSKI! TOČKA I CRTA (rasteri, skupljeno i raspršeno)-flomaster -zadatak je učenika rasterima izraditi okvir u kojeg će učenici glagoljicom napisati svoje ime (i prezime)
|
Osnovna škola Dubrava |