2022-05-24 20:26:00 Školska torba puna znanja Učenici 3.a razreda OŠ Dubrava završili su međunarodni eTwinning projekt Školska torba puna znanja. Autorice projekta su Ivana Bašić i Ana-Marija H. Ostojić. Kao što same autorice projekta kažu: “Ovim projektom želimo naučiti djecu kako da sama otvaraju vrata znanja, te kako da naučeno znanje upotrijebe poštujući pritom opće prihvaćene norme ponašanja.“ Ciljevi projekta bili su: proširiti znanje učenika o tome što je škola i što ga sve očekuje za vrijeme školovanja poticati razvoj socijalnih vještina i upravljanje emocijama u skladu sa općeprihvaćenim normama naučiti učenike kako suradnički učiti i kako izraziti vlastite želje i interese poticati učenike na osobni doprinos skupini i osvijestiti važnost pripadanja skupini proučavati i dogovarati pravila ponašanja kako bi se bolje slagali i uspješnije rješavali probleme poticati učenike na odgovorno ponašanje u digitalnom okruženju te usmjeravati učenike na kvalitetno provođenje slobodnog vremena.
Ishodi uku A.2.1. 1. Upravljanje informacijama Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema. uku A.2.2. 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema uku A.2.3. 3. Kreativno mišljenje uku A.2.4. 4. Kritičko mišljenje Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema. Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja. uku B.2.1. 1. Planiranje Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje. uku B.2.2. 2. Praćenje Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja. uku B.2.4. 4. Samovrednovanje/samoprocjena Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak. uku C.2.1. 1. Vrijednost učenja Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život. uku C.2.2. 2. Slika o sebi kao učeniku Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju. uku C.2.3. 3. Interes Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju. uku C.2.4. 4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju. uku D.2.1. 1. Fizičko okružje učenja Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije. uku D.2.2. 2. Suradnja s drugima Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. Ovo je samo dio aktivnosti koje su proveli na različitim satovima. Analiza godišnjih doba te njihovo slikanje Prisjetili su se kako je izgledao njihov prvi dan dolaska u školu.
Izradili su svoju lentu vremena
Izradili su svoje razredno stablo Istražili mjesto i izradili maketu Istražili prošlost Dubrave i sudjelovali u zajedničkoj izložbi s 3.b razredom
Radom na ovom projektu učenici su naučili pojmove vezane uz vrijeme: prošlost, lenta vremena, stoljeće... Naučili su puno o sebi, svojoj obitelji, školi. Vesele se novim projektima.
|
Osnovna škola Dubrava |