2021-05-21 14:48:00 U prometu uvijek oprezno Učenici trećeg razreda završili su projekt U prometu uvijek oprezno. Glavni cilj projekta bio je naučiti se sigurno kretati u prometu. Na početku projekta predstavili su se partnerima putem TwinBoarda. Ostvarili su niz ishoda. Ovo su samo neki: PID OŠ B.3.4.Učenik se snalazi u prostoru, tumači plan mjesta i kartu zavičaja, izrađuje plan neposrednoga okružja i zaključuje o povezanosti prostornih obilježja zavičaja i načina života ljudi PID OŠ A.B.C.D.3.1.Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija. ikt A.2.1.Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka. ikt A.2.2.Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima. ikt A.2.3.Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima ikt B.2.1.Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju. ikt B.2.2.Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju. ikt B.2.3.Učenik primjenjuje komunikacijska pravila u digitalnome okružju. uku A.2.1.1. Upravljanje informacijama Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema. uku A.2.2.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja. uku A.2.3.3. Kreativno mišljenje Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema. uku B.2.1. PlaniranjeUz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje. uku B.2.2.2. Praćenje Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja. uku B.2.3.3. Prilagodba učenja Uz podršku učitelja, ali i samostalno, prema potrebi učenik mijenja plan ili pristup učenju. uku B.2.4.4. Samovrednovanje/samoprocjena Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak. uku C.2.2.2. Slika o sebi kao učeniku Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju. pod A.2.1.Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja. pod A.2.2.Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi. osr A.2.1.Razvija sliku o sebi. osr A.2.2.Upravlja emocijama i ponašanjem. Projekt je trajao cijelu školsku godinu. U sklopu projekta realizirano je niz različitih aktivnosti. Ovo su samo neke od provedenih aktivnosti... 1. Ponovili su pravila ponašanja u školskom autobusu 2. Izradili su svoj logo projekta. 3. Sudjelovali su u izložbi likovnih radova za Božić. 4. Izrađivali su čestitke. 5. Učili o prometu. 6. Istražili vrste prometa. 7. Prošetali mjestom i upoznali prometne znakove. 8. U sklopu Yumicar programa ponovili sve o prometu.
9. Pogledali film Mali vlak. 10. Poigrali se... Radom na projektu učenici su naučili većinu prometnih pravila. Rado su sudjelovali u svim aktivnostima te marljivo radili. Vesele se novom projektu.
|
Osnovna škola Dubrava |