2021-05-21 14:48:00

U prometu uvijek oprezno

Učenici trećeg razreda završili su projekt U prometu uvijek oprezno.

Glavni cilj projekta bio je naučiti se sigurno kretati u prometu.

Na početku projekta predstavili su se partnerima putem TwinBoarda.

Ostvarili su niz ishoda. Ovo su samo neki:

PID OŠ B.3.4.

Učenik se snalazi u prostoru, tumači plan mjesta i kartu zavičaja, izrađuje plan neposrednoga okružja i zaključuje o povezanosti prostornih obilježja zavičaja i načina života ljudi

PID OŠ A.B.C.D.3.1.

Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.

ikt A.2.1.

Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.

ikt A.2.2.

Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima.

ikt A.2.3.

Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima

ikt B.2.1.

Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.

ikt B.2.2.

Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć

surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.

ikt B.2.3.

Učenik primjenjuje komunikacijska pravila u digitalnome okružju.

uku A.2.1.

1. Upravljanje informacijama

Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.2.2.

2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema

Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.

uku A.2.3.

3. Kreativno mišljenje

Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

uku B.2.1. Planiranje

Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.

uku B.2.2.

2. Praćenje

Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.

uku B.2.3.

3. Prilagodba učenja

Uz podršku učitelja, ali i samostalno, prema potrebi učenik mijenja plan ili pristup učenju.

uku B.2.4.

4. Samovrednovanje/samoprocjena

Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

uku C.2.2.

2. Slika o sebi kao učeniku

Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.

pod A.2.1.

Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.

pod A.2.2.

Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi.

osr A.2.1.

Razvija sliku o sebi.

osr A.2.2.

Upravlja emocijama i ponašanjem.

Projekt je trajao cijelu školsku godinu. 

U sklopu projekta realizirano je niz različitih aktivnosti. Ovo su samo neke od provedenih aktivnosti...

1. Ponovili su pravila ponašanja u školskom autobusu

2. Izradili su svoj logo projekta.

3.  Sudjelovali su u izložbi likovnih radova za Božić.

4. Izrađivali su čestitke.

5. Učili o prometu.

6. Istražili vrste prometa.

7. Prošetali mjestom i upoznali prometne znakove.

8. U sklopu Yumicar programa ponovili sve o prometu.

 

9. Pogledali film Mali vlak.

10. Poigrali se...

Radom na projektu učenici su naučili većinu prometnih pravila. Rado su sudjelovali u svim aktivnostima te marljivo radili. Vesele se novom projektu.

 


Osnovna škola Dubrava