2020-02-23 16:07:24

Gost u razredu

U petak, 21. veljače 2020. godine Područnu školu Farkaševac posjetio je liječnik Josip Mardunović.

Liječnik radi u Domu zdravalja u Farkaševcu. Održao je preventivno predavanje o zdravlju.

Predavanju su prisustvovali učenici drugog i trećeg razreda PŠ Farkaševac.

Prilikom ovog predavanja ostvareno je nekoliko ishoda te odgojno-obrazovnih očekivanja iz različitih predmeta i međupredmetnih tema.

Ishodi

PID OŠ B.2.1.

Učenik objašnjava važnost odgovornoga odnosa čovjeka prema sebi i prirodi.

PID OŠ B.3.1.

Učenik raspravlja o važnosti odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi.

OŠ HJ B.2.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

Odgojno-obrazovna očekivanja

A.1.1.B

Opisuje važnost redovite tjelesne aktivnosti za rast i razvoj.

A.1.2.B

Razlikuje osnove pravilne od nepravilne prehrane i opisuje važnost tjelesne aktivnosti.

A.1.3.B

Opisuje načine održavanja i primjenu osobne higijene i higijene okoline.

A.2.2.A

Razlikuje pravilnu od nepravilne prehrane i razumije važnost pravilne prehrane za zdravlje.

osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

osr A.1.3. Razvija svoje potencijale.

osr B.1.1.

Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.

osr A.2.1.

Razvija sliku o sebi.

Na početku predavanja svi učenici su bili preplašeni i zabrinuti. Naime, liječnik u školu obično dolazi cijepiti učenike. Sa sobom je donio dvije ogromne torbe koje nisu slutile na dobro. 

Liječnik je osjetio zabrinutost učenika te im odmah rekao da od cijepljenja nema ništa.

Objasnio je važnost pranja ruku, kako se prenose različite bolesti, na koji način se mogu zaštiti. Nakon toga iz svojih torba počeo je vaditi neobične predmete koje su učenici vrlo rado pregledali i isprobali kako rade (pojedine, ne sve).

Na kraju predavanja naučili su čemu služe zavoji, kakvih sve ima te kakvi moraju biti. 

Jednoglasno su zaključili da je liječnik Josip Mardunović sjajan i da jedva čekaju da im opet dođe u goste. Ema je odlučila postati liječnicom.

Na satu Hrvatskog jezika učenici su trebali opisati u par rečenica kako im se svidjelo na satu, što su radili, tko ih je posjetio i zašto.

Pisani radovi učenika drugog razreda

Jutros je došao doktor. Išli smo u učionicu trećeg razreda. Bio je visok i tanak. Imao je sijedu kosu, bio je mršav i dobar.

Imao je dvije torbe u kojima je donio igle, stetoskop, zavoje, model krvnih žila...

Morali smo sa stetoskopom poslušati srce. Jedva čekam da opet dođe. Bilo je super!

N.N.

Jutros je u našu školu došao liječnik. Okupili smo se u učionici trećeg razreda. Liječnik je bio visok i mršav. Imao je sijedu kosu i bio je nasmijan.

Imao je dvije torbe. U torbi je imao stetoskop i model krvnih žila. Pokušali smo zamotati ruku i slušali smo srce. Jedva čekam da opet dođe.

E.P.

Jutros je u našu školu stigao liječnik. Okupili smo se u učionici trećeg razreda. Malo sam se prestrašio jer sam mislio da ćemo se cijepiti. 

Bio je visok i mršav. Lice mu je bilo izduženog oblika.

Imao je dvije velike torbe. U njima su bile velike igle, stetoskop, maske, zavoji, model krvnih žila. Pokušali smo poslušati srce. Jedva čekam da opet dođe.

J.B.

 

 

 


Osnovna škola Dubrava