Školska torba puna znanja
Učenici 3.a razreda OŠ Dubrava završili su međunarodni eTwinning projekt Školska torba puna znanja. Autorice projekta su Ivana Bašić i Ana-Marija H. Ostojić.
Kao što same autorice projekta kažu: “Ovim projektom želimo naučiti djecu kako da sama otvaraju vrata znanja, te kako da naučeno znanje upotrijebe poštujući pritom opće prihvaćene norme ponašanja.“
Ciljevi projekta bili su:
Ishodi
uku A.2.1.
1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.2.2.
2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
uku A.2.3.
3. Kreativno mišljenje
uku A.2.4.
4. Kritičko mišljenje
Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.
uku B.2.1.
1. Planiranje
Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.
uku B.2.2.
2. Praćenje
Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.
uku B.2.4.
4. Samovrednovanje/samoprocjena
Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
uku C.2.1.
1. Vrijednost učenja
Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život.
uku C.2.2.
2. Slika o sebi kao učeniku
Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.
uku C.2.3.
3. Interes
Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
uku C.2.4.
4. Emocije
Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
uku D.2.1.
1. Fizičko okružje učenja
Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije.
uku D.2.2.
2. Suradnja s drugima
Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
Ovo je samo dio aktivnosti koje su proveli na različitim satovima.
Analiza godišnjih doba te njihovo slikanje
Prisjetili su se kako je izgledao njihov prvi dan dolaska u školu.
Izradili su svoju lentu vremena
Izradili su svoje razredno stablo
Istražili mjesto i izradili maketu
Istražili prošlost Dubrave i sudjelovali u zajedničkoj izložbi s 3.b razredom
Radom na ovom projektu učenici su naučili pojmove vezane uz vrijeme: prošlost, lenta vremena, stoljeće...
Naučili su puno o sebi, svojoj obitelji, školi.
Vesele se novim projektima.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |