Dan sigurnijeg interneta
U utorak, 8.2.2022. godine učenici 3.a razreda OŠ Dubrava obilježili su Dan sigurnijeg interneta.
Ove godine, učenici 3. a razreda sudjeluju u nekoliko projekata. Zbog toga su učili o sigurnosti na internetu.
Za tu prigodu koristili su se ovim izvorima: Uhvati me ako znaš,
Internetski pribor i Pristojno ponašanje.
Dan sigurnijeg interneta obilježili su u okviru ovih predmeta: Hrvatski jezik, Priroda i društvo. Na taj način ostvarili su niz ishoda i međupredmetnih očekivanja.
OŠ HJ A.3.4.
Učenik piše vođenim pisanjem jednostavne tekstove u skladu s temom
OŠ HJ C.3.1.
Učenik pronalazi podatke koristeći se različitim izvorima primjerenima dobi učenika.
PID OŠ C.3.2.
Učenik raspravlja o utjecaju pravila, prava i dužnosti na pojedinca i zajednicu.
ikt C.2.1.
Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć ili samostalno provodi jednostavno istraživanje radi rješenja problema u digitalnome okružju.
ikt C.2.2.
Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno djelotvorno provodi jednostavno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.
ikt C.2.3.
Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno uspoređuje i odabire potrebne informacije među pronađenima.
Na početku dana ponovili su pravila pristojnog ponašanja te usporedili to s ponašanjem na internetu.
Prisjetili su se kako pišu svoje e-poruke te pregledali plakate koje su ranije izradili za domaću zadaću.
Razgovarali su o vijestima. Ponovili su što je vijest, kako se piše te što sve mora sadržavati. Sudjelovali su u raspravi na pitanje: „Vjerujete li svemu što pročitate u novinama ili na internetu?
Složili su se da treba biti jako pažljiv u čitanju vijesti jer nije sve istina što se nalazi na internetu. Napisali su svoje lažne vijesti te ih prezentirali ostalim učenicima.
Odigrali su kviz o ponašanju na internetu i dobro se zabavili.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |