U prometu uvijek oprezno
Učenici trećeg razreda završili su projekt U prometu uvijek oprezno.
Glavni cilj projekta bio je naučiti se sigurno kretati u prometu.
Na početku projekta predstavili su se partnerima putem TwinBoarda.
Ostvarili su niz ishoda. Ovo su samo neki:
Učenik se snalazi u prostoru, tumači plan mjesta i kartu zavičaja, izrađuje plan neposrednoga okružja i zaključuje o povezanosti prostornih obilježja zavičaja i načina života ljudi
Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.
Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima.
Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima
Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.
Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć
surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.
Učenik primjenjuje komunikacijska pravila u digitalnome okružju.
1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.
3. Kreativno mišljenje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.
2. Praćenje
Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.
3. Prilagodba učenja
Uz podršku učitelja, ali i samostalno, prema potrebi učenik mijenja plan ili pristup učenju.
4. Samovrednovanje/samoprocjena
Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
2. Slika o sebi kao učeniku
Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.
Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.
Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi.
Razvija sliku o sebi.
Upravlja emocijama i ponašanjem.
Projekt je trajao cijelu školsku godinu.
U sklopu projekta realizirano je niz različitih aktivnosti. Ovo su samo neke od provedenih aktivnosti...
1. Ponovili su pravila ponašanja u školskom autobusu
2. Izradili su svoj logo projekta.
3. Sudjelovali su u izložbi likovnih radova za Božić.
4. Izrađivali su čestitke.
5. Učili o prometu.
6. Istražili vrste prometa.
7. Prošetali mjestom i upoznali prometne znakove.
8. U sklopu Yumicar programa ponovili sve o prometu.
9. Pogledali film Mali vlak.
10. Poigrali se...
Radom na projektu učenici su naučili većinu prometnih pravila. Rado su sudjelovali u svim aktivnostima te marljivo radili. Vesele se novom projektu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |