preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

U prometu uvijek oprezno

Učenici trećeg razreda završili su projekt U prometu uvijek oprezno.

Glavni cilj projekta bio je naučiti se sigurno kretati u prometu.


Na početku projekta predstavili su se partnerima putem TwinBoarda.

Ostvarili su niz ishoda. Ovo su samo neki:

PID OŠ B.3.4.

Učenik se snalazi u prostoru, tumači plan mjesta i kartu zavičaja, izrađuje plan neposrednoga okružja i zaključuje o povezanosti prostornih obilježja zavičaja i načina života ljudi

PID OŠ A.B.C.D.3.1.

Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.

ikt A.2.1.

Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.

ikt A.2.2.

Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima.

ikt A.2.3.

Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima

ikt B.2.1.

Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.

ikt B.2.2.

Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć

surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.

ikt B.2.3.

Učenik primjenjuje komunikacijska pravila u digitalnome okružju.

uku A.2.1.

1. Upravljanje informacijama

Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.2.2.

2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema

Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.

uku A.2.3.

3. Kreativno mišljenje

Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

uku B.2.1.

  1. Planiranje

Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.

uku B.2.2.

2. Praćenje

Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.

uku B.2.3.

3. Prilagodba učenja

Uz podršku učitelja, ali i samostalno, prema potrebi učenik mijenja plan ili pristup učenju.

uku B.2.4.

4. Samovrednovanje/samoprocjena

Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

uku C.2.2.

2. Slika o sebi kao učeniku

Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.

pod A.2.1.

Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.

pod A.2.2.

Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi.

osr A.2.1.

Razvija sliku o sebi.

osr A.2.2.

Upravlja emocijama i ponašanjem.

Projekt je trajao cijelu školsku godinu. 

U sklopu projekta realizirano je niz različitih aktivnosti. Ovo su samo neke od provedenih aktivnosti...

1. Ponovili su pravila ponašanja u školskom autobusu

2. Izradili su svoj logo projekta.

3.  Sudjelovali su u izložbi likovnih radova za Božić.

4. Izrađivali su čestitke.

5. Učili o prometu.

6. Istražili vrste prometa.

7. Prošetali mjestom i upoznali prometne znakove.

8. U sklopu Yumicar programa ponovili sve o prometu.

 

9. Pogledali film Mali vlak.

10. Poigrali se...

Radom na projektu učenici su naučili većinu prometnih pravila. Rado su sudjelovali u svim aktivnostima te marljivo radili. Vesele se novom projektu.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lidija Hatadi   datum: 21. 5. 2021.

Korisni linkovi

e-Dnevnik

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Arhiva dokumenata

Oglasna ploča

Forum

Tražilica




preskoči na navigaciju