Dan sjećanja na žrtvu Vukovara
Učenici trećeg razreda pridružili su se nacionalnom projektu Iz krvi i bola niklo je cvijeće – Hrvatska moja zahvalna i ponosna. Autorice projekta su Marija Patrlj iz Osnovne škole Nikola Hribar, Velika Gorica te Martina Filipović iz Osnovne škole Eugena Kvaternika, Velika Gorica. Projekt je predstavljen i na eTwinning portalu. Na projektu sudjeluje 46 škola iz različitih dijelova naše zemlje.
Prema riječima autorica cilj projekta je kroz niz aktivnosti upoznati učenike s događajima iz Domovinskog rata s naglaskom na Vukovar.
U učenicima probuditi ljubav prema domovini i zahvalnost prema svim žrtvama Domovinskog rata.
Projekt se provodio tijekom 11. mjeseca 2020. godine.
Usvojili su niz ishoda.
Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima.
Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima
Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.
Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć
surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.
Učenik primjenjuje komunikacijska pravila u digitalnome okružju.
1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.
3. Kreativno mišljenje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.
2. Praćenje
Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.
3. Prilagodba učenja
Uz podršku učitelja, ali i samostalno, prema potrebi učenik mijenja plan ili pristup učenju.
4. Samovrednovanje/samoprocjena
Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
2. Slika o sebi kao učeniku
Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.
Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.
Aktivno zastupa ljudska prava.
Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.
Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi.
Razvija sliku o sebi.
Upravlja emocijama i ponašanjem.
Razvija osobne
Potencijale
Razvija radne navike.
Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
Razvija komunikacijske kompetencije.
Prepoznaje potencijalno ugrožavajuće situacije i navodi što treba činiti u slučaju opasnosti.
Na satovima Hrvatskog jezika pričali su priče i pisali pjesme. Istražujući povijest našeg mjesta otkrili su da ime Farkaševac u prijevodu znači VUKOVO. To ime potaknulo ih je da prouče i povijest Vukovara. Saznali su da se u pisanim dokumentima Vukovar spominje početkom 13. stoljeća kao Volko, Walk, Wolkov, tj. hrvatski VUKOVO.
Ova povijesna činjenica ih je oduševila i potaknula na rad.
Ovo su samo neki učenički radovi
Ivan vraća zastavuVukovaru Ivan zastavu vraća. U Vukovaru je rat vladao. Kuće su sve srušene. Otišlo je puno ranjenika na nebo. Vukovaru se nada vraća. Ali, Ivana više nema. Ratu je došao kraj.
Moja domovinaMoja domovina je veća uz prijatelje iz razreda. Uz Ninu, Leonelu, učiteljicu, Jana, Nikolu, Laru i Mihaela. Kad se družim s njima toplo mi je oko srca. E.P. |
O Vukovaru su govorili i na ostalim satovima.
Crtali su, slikali i pjevali.
Pripremili su virtualnu izložbu svojih radova.
Igrali su se i učili.
Naslikali su djevojčicu u plavom kaputiću...
Naučili su pjevati pjesmu...
Na kraju dana, 17. studenog 2020. godine zapalili su lampione u parku.
U paljenju lampiona, pazeći na sve propisane mjere, pridružili su im se i ostali učenici nižih razreda PŠ Farkaševac.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |