preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Mjesečeve zgode

Učenici drugog razreda završili su međunarodni projekt Mjesečeve zgode.

Na projektu je bilo uključeno preko stotinu učitelja, aktivno ih je sudjelovalo pedesetak.

Od davnina je Mjesec predmet ljudske znatiželje. Ljudi su maštali o Mjesecu, izmišljali različite priče, slikali Mjesec, pjevali o njemu. Ne postoji ni jedan dio ljudske povijesti gdje se Mjesec ne spominje. Upravo zbog svega toga, ljudi od davnina pokušavaju doći na Mjesec.
Apollo 11 je bila svemirska misija koja je 20. srpnja 1969. godine ostvarila čovjekov san i dovela prve ljude na Mjesec. Po prvi puta ljudska noga je kročila površinom Mjeseca. Prošle godine, 20. srpnja 2019. godine navršilo se točno 50 godina od toga događaja. Zbog toga je otvoren ovaj projekt. Autorice projekta su učiteljica Ivana Bašić iz OŠ Opuzen i Lidija Hatadi iz OŠ Dubrava, PŠ Farkaševac.

Projektom se nastojala razvijati dječja znatiželja, kreativnost i maštovitost. Utjecalo se na razvoj suradničkih i komunikacijskih vještina te poticalo liderstvo.
 


Plan projekta

Teme:

Upoznavanje i predstavljanje razreda

Promatranje Mjeseca

Izrada makete rakete

Istraživane putovanja na Mjesec

Pisanje priče o nepoznatom prijatelju

Slikanje i crtanje motiva o svemiru

Posjeta Tehničkom muzeju i Planetariju

Cilj:

Cilj projekta bio je upoznati učenike s prvim letom ljudi na Mjesec te njegovim posljedicama na cijeli ljudski rod. Kombinirajući različite metode i oblike rada u različitim nastavnim situacijama utjecati na razvoj dječje znatiželje, kreativnost i maštovitost.

Ishodi:

osr A.1.1.

Razvija sliku o sebi.

Vještine

Predstavlja se uz opis tjelesnih i osobnih karakteristika.

Uključuje se u ponuđene aktivnosti s vršnjacima.

osr A.1.3.

Razvija svoje potencijale.

Znanje

Opisuje svoje želje i interese.

Vještine

Slobodno izražava želje i interese čak i kad se razlikuju od želja i interesa drugih.

Stavovi

Važno je izraziti vlastite želje i interese.

osr A.2.1.

Znanje

Opisuje sebe kao člana svoga razrednog odjela i škole.

Vještine

Sudjeluje u zajedničkim aktivnostima u razrednome odjelu i školi.

Stavovi

Doprinos svakoga člana razredne zajednice dragocjen je.

odr A.1.3.

Uočava povezanost između prirode i zdravoga života.

Znanje

Prepoznaje važnost zdrave okoline i nabraja prednosti zdravoga života koje primjenjuje.

Vještine

Objašnjava kako je u prirodi sve povezano, može ispričati kako u obitelji njeguju naviku odlaska u prirodu i zdrav život.

Stavovi

Smatra da je za zdrav život važna priroda koja nije zagađena.

odr B.2.1.

Objašnjava da djelovanje ima posljedice i rezultate.

Znanje

Opisuje koje posljedice njegovo ponašanje ima na prirodu i ljude.

Vještine

Predviđa posljedice svojih postupaka i ponašanja.

Stavovi

Prihvaća odgovornost za svoje postupke i ponašanja.

PID OŠ B.2.3.

Učenik uspoređuje, predviđa promjene i odnose te prikazuje promjene u vremenu.

Razrada ishoda

Snalazi se u vremenu.

Uspoređuje nedavnu prošlost i sadašnjost i predviđa buduće događaje te promjene i odnose u budućnosti.

PID OŠ D.2.1.

Učenik prepoznaje različite izvore i oblike, prijenos i pretvorbu energije i objašnjava važnost i potrebu štednje energije na primjerima iz svakodnevnoga života.

Razrada ishoda

Navodi različite primjere prometnih sredstava i njihovih izvora energije.

Objašnjava načine uštede energije na koje sam može utjecati.

PID OŠ A.3.2.

Učenik prikazuje vremenski slijed događaja i procjenjuje njihovu važnost.

Razrada ishoda

Prikazuje vremenski slijed događaja na vremenskoj crti ili lenti vremena (desetljeće u životu učenika i njegove obitelji, stoljeće i tisućljeće na primjeru kulturno-povijesnih spomenika koje učenici mogu neposredno promatrati, važniji događaji i sl.) i procjenjuje njihovu važnost.

 

Ovo su samo neke od aktivnosti koje su učenici drugog razreda proveli u svome razredu:

  • istraživanje različitih izvora o putu na Mjesec
  • pisanje priča
  • traženje fotografija prvih ljudi koji su kročili na Mjesec na internetu
  • gledanje kratkog filma o spuštanju na Mjesec
  • gledanje filma Krava na Mjesecu
  • razgovor o prometu i na koji način se sve može putovati
  • izrada rakete 
  • razgovor o tamnoj strani Mjeseca 
  • razmišljali su ima li života u svemiru i izradili slikovnicu Mjesečeva bajka
  • posjetili su Tehnički muzej u Zagrebu i Planetarij 
  • razmjenjivali iskustva s partnerima putem videokonferencije.

Prvi dan škole 

Razgovor o novom projektu i fotografiranje...

  

16. rujna 2019. godine na satu Likovne kulture razgovarali su o obrisnim i gradbenim crtama. 

Nakon usvajanja osnovnih likovnih pojmova zadatak učenika bio je nacrtati Lajku, prvog psa u svemiru.

Obilježili su Svjetski dan svemira te izradili svoju zastavu koju bi ponijeli sa sobom na Mjesec.

 

Drugi tjedan su nastavili s aktivnostima i izradili svoje rakete.

U listopadu su posjetili Tehnički muzej i Planetarij.

 

Sudjelovali su u zajedničkoj izradi slikovnice.

Poveznica

Izradili su svoju priču Mjesečeva bajka.

Poveznica

Na satu Likovne kulture izradili su svemirske kacige za maskenbal. 

U ožujku su promatrali Mjesec malenim teleskopom te Sunce sa zaštitnim naočalama.

 

Na kraju su imali videokonferenciju s OŠ Opuzen.

Zaključak

Učenici su s oduševljenjem radili na projektu. Veselili su se svakoj novoj aktivnosti te jedva čekali novu.

 

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lidija Hatadi   datum: 13. 6. 2020.

Korisni linkovi

e-Dnevnik

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Arhiva dokumenata

Oglasna ploča

Forum

Tražilica




preskoči na navigaciju