preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Ljepota različitosti

Učenici drugog razreda PŠ Farkaševac završili su projekt Ljepota različitosti. Projekt je predviđen za učenike od 2. do 4. razreda osnovne škole.

Autorice projekta su Aleksandra Gudlin Mićić iz OŠ Milana Langa, Bregana i Suzana Delić iz OŠ Horvati, Zagreb.

Prema riječima autorica cilj projekta je da se učenici međusobno upoznaju predstavljajući sebe, svoja umijeća, hobije, sve ono što vole i što ih opisuje, istraže i prezentiraju zanimljivosti i ljepotu mjesta u kojem žive.


Tijekom provedbe projekta učenici su ostvarili brojne ishode.

PID OŠ A.2.3.

Učenik uspoređuje organiziranost različitih zajednica i prostora dajući primjere iz neposrednoga okružja.

PID OŠ B.2.4.

Učenik se snalazi u prostoru, izrađuje, analizira i provjerava skicu kretanja.

PID OŠ C.2.1.

Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj pojedinca i zajednice na razvoj identiteta te promišlja o važnosti očuvanja baštine.

PID OŠ C.2.2.

Učenik raspravlja o ulozi i utjecaju pravila, prava i dužnosti na zajednicu te važnosti odgovornoga ponašanja.

PID OŠ C.2.3.

Učenik opisuje ulogu i utjecaj zajednice i okoliša na djelatnosti ljudi mjesta u kojemu živi te opisuje i navodi primjere važnosti i vrijednosti rada.

OŠ HJ A.2.1.

Učenik razgovara i govori u skladu s temom iz svakodnevnoga života i poštuje pravila uljudnoga ophođenja.

OŠ HJ B.2.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

OŠ LK A.2.1.

Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.

Ostvarena su i brojne odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema.

osr A.1.1. Razvija sliku o sebi.

osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

osr A.1.3. Razvija svoje potencijale.

osr A.1.4. Razvija radne navike.

A.1.1.B

Opisuje važnost redovite tjelesne aktivnosti za rast i razvoj.

odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.

 

Na početku projekta učenici su se predstavili putem videouratka.

Nakon predstavljanja učenici su počeli rješavati zadane zadatke na projektu.

Jedan od zadataka bio je predstaviti važne osobe u našem mjestu.

Zbog toga smo dogovorili susret s liječnikom iz našeg Doma zdravlja.  Liječnik se rado odazvao našem pozivu i održao stručno predavanje o zaštiti zdravlja te pravilnoj prehrani.

Više o tome može se vidjeti na poveznici:

POVEZNICA

Osim s liječnikom, učenici su imali susret i s načelnikom naše općine. Saznali su gdje je načelnik išao u školu, kako mu je bilo u školi i sl.

Važna osoba u životima učenika drugog razreda je naša ravnateljica škole, Marijana Kozumplik Kemenović. Često ih posjeti i razgovara s njima. Učenici obožavaju ravnateljicu škole i svaki puta joj se razvesele.

Na Dan zagrljaja razgovarali su s pedagogom škole. Na kraju su ga spontano zagrlili i fotografirali se.

Drugi zadatak je bio predstaviti svoje mjesto. Kroz šetnju mjestom upoznali su cijeli Farkaševac te naučili da žive u nizinskom zavičaju u kojem se ljudi bave poljoprivredom. 

Rad učenice

Moje mjesto se zove Farkaševac. Ima puno zelenila i zato je predivno. U našem mjestu ima dvije trgovine, dva igrališta, jedno nogometno i jedno dječje za igru, ljekarna te Dom zdravlja Farkaševac. Trenutno se gradi vrtić. Obožavam nogometno igralište jer imam nove koturaljke. Farkaševac je u mom srcu.  E.P.

Predstavili su svoje domaće životinje i kućne ljubimce.

Na kraju su imali zadatak zamisliti svoje mjesto u budućnosti. Obzirom da smo čitali Bajku o kuharu koji nije volio kuhati, zadatak je bio zamisliti da su oni kuhari.

Radovi učenika

Zovem se Mihael. Moj restoran se zove Dioniz. Imam bijelu kapu i crvenu kutu. Kuham različita jela. Najviše volim kuhati pire krumpir i pohano meso. Prvo  skuham krumpir u slanoj vodi. Nakon toga ga zgnječim i dodam malo vrhnja. Meso uvaljam u jaja i brašno. Nakon toga ga pržim na vrućem ulju. Volim svoj posao. M.T.

Zovem se Leonela.  Vlasnica sam luksuznog restorana koji se nalazi u Zvoniku. Restoran se zove Leonelina jela. Moju glavu krasi ružičasti šešir i ružičasta pregača na kojoj su naslikana crvena srca. Moja kuhinja je pravo kuhinjsko carstvo. Iz moje kuhinje izlaze najfinije slastice i glavna jela. Moje najbolje jelo su knedle sa šljivama. L.M.

Oduvijek sam želio postati kuhar. Bio bih sav u bijelom poput doktora. Nosio bih veliku bijelu kuharsku kapu. Imao bih dva pomoćna kuhara i jednu kuharicu koji bi mi pomagali u kuhanju. To bi bilo moje malo carstvo, mali restorančić. U tom restorančiću kuhali bi knedle sa šljivama i bijele žgance s vrhnjem. Siguran sam da bi i ostalim posjetiocima moga restorančića to postalo omiljeno jelo kada bih ja kuhao. J.B.

Zovem se Ema, obična sam kuharica. Sigurno se pitate kakva mi je uniforma? Imam bijelu uniformu s naslikanim koturaljkama.

Moje specijalno jelo je rižoto.

Recept za rižoto:

  • 3 glavice luka
  • 3 mrkve
  • 1 kg mesa izrezan na kockice
  • ½ kg riže
  • prstohvat soli
  • vegeta
  • crvena slatka paprika. E.P.

Ja se zovem Nina. Živim u Žabnici. Moj restoran se zove Ninine slastice. Imam ljubičastu kapu i ljubičastu pregaču s točkicama. Moja jela su jako fina. Omiljeno jelo mi je tijesto s vrhnjem i smuti od jagoda. N.D.

Treći zadatak bio je napisati što više riječi koje se razlikuju od standardnog jezika, ali se koriste u našem zavičaju. Gledajući školsku stranicu naišli su na stari rječnik prijašnjih učenika i odlučili ga nadopuniti riječima.

Ovako sada izgleda:

POVEZNICA

Četvrti zadatak bio je suradnja među partnerima. Zbog toga su održali videokonferenciju s OŠ Opuzen i predstavili svoje maske i običaje vezane uz poklade.

Promatrajući svoje mjesto i njegove ljepote nastao je Turistički vodič Farkaševca koji možete pogledati putem linka. Možete ga i instalirati na svoj mobitel putem prikazanog koda. U tom vodiču nalaze se različite fotografije Farkaševca, posebnosti Farkaševca, učenički radovi o Farkaševcu te kronologija sela.

Naime, ove godine navršava se 190 godina škole u Farkaševcu. Zbog toga je izrađen vodič. Vodič nije gotov, na njemu ima još prostora za nadopunjavanje. Učenici će nastaviti raditi na njemu i dalje.

ZAKLJUČAK

Učenici su s uživanjem radili ovaj projekt. Svaki dan dolazili su u školu s novom pričom ili fotografijom. Uspoređivali su svoja mjesta dajući primjere iz neposrednog okruženja, naučili su se snalaziti u mjestu te uočili važnost i utjecaj pojedinca na lokalnu zajednicu. Naučili su se odgovorno ponašati te uočili utjecaj ljudi na okoliš. 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lidija Hatadi   datum: 7. 6. 2020.

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Korisni linkovi
Nacionalni informaci...

Dnevni tisak

Profesionalna orijen...


Tražilica

Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju