preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Dječji tjedan u PŠ Farkaševac

Učenici drugog razreda PŠ Farkaševac nastavljaju provoditi različite aktivnosti vezane uz međunarodni projekt Pružimo djeci ruku ljubavi. Projekt je počeo početkom rujna 2019. godine i trajat će do lipnja 2020. godine.


Cilj projekta je usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarenju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu, organizirati posebne i prigodne odabrane igre, priredbe i stvaralačke aktivnosti djece i za djecu, pokrenuti nove akcije od šireg značaja za razvoj i odgoj djece, poticati volonterski rad te aktivnu participaciju djece u aktivnostima lokalne zajednice i šire.


 

Odgojno obrazovni ishodi

PID OŠ C.2.2.Učenik raspravlja o ulozi i utjecaju pravila, prava i dužnosti na zajednicu te važnosti odgovornoga ponašanja.

PID OŠ C.2.3.Učenik opisuje ulogu i utjecaj zajednice i okoliša na djelatnosti ljudi mjesta u kojemu živi te opisuje i navodi primjere važnosti i vrijednosti rada.

Očekivanja međupredmetnih tema

uku A.1.1.1.Upravljanje informacijama. Učenik uz pomoć učitelja traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.1.2.2. Primjena. strategija učenja i rješavanje problema Učenik se koristi jednostavnim strategijama učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz pomoć učitelja.

uku B.1.1.1. Planiranje. Na poticaj i uz pomoć učitelja učenik određuje cilj učenja i odabire pristup učenju.

uku B.1.4.4. Samovrednovanje/ samoprocjena Na poticaj i uz pomoć učitelja procjenjuje je li uspješno riješio zadatak ili naučio.

goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.

goo A.1.2. Aktivno zastupa dječja prava.

goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.

Dječji tjedan započeo je 7. listopada i trajao je do 13. listopada 2019. godine.

Provedene aktivnosti u drugom razredu PŠ Farkaševac

Sat razrednika

Proveden je razgovor s učenicima o tome kako nikad nisu sami, kako i oni mogu učestvovati u različitim aktivnostima te pomoći prijatelju u nevoji.

Odgovaranje na pitanja u anonimnoj anketi. Na taj način su ponovili dječja prava i dužnosti.

Analiza ankete

Igra: 6 šešira

Zadatak učenika bio je odgovoriti na pitanje ima li kakvih problema u lokalnoj zajednici i na koji način ih riješiti.

Uočili su nekoliko problema u našem mjestu:

  • psi lutalice
  • stare i nemoćne osobe
  • učenik kojemu je ovog ljeta izgorjela kuća.

Jednoglasnom odlukom odlučili su da će pokušati pomoći svojem stradalom prijatelju.

Odabir rješenja

Učenici su bili podijeljeni u parove. Zadatak im je bio pronaći što više rješenja, na koji način bi mogli pomoći svojem prijatelju.

  1. Pretražit će svoje igračke i donijeti jednu svoju u školu.
  2. Posjetit će načelnika i izložiti mu problem te zamoliti za pomoć.
  3. Napisat će mail ravnateljici škole i zamoliti je za pomoć.
  4. Napisat će mail svojim malim prijateljima u Dubravi i na otoku Ugljanu koji zajedno rade na našem projektu „Pružimo djeci ruku ljubavi“ i zamoliti ih za pomoć.
  5. Pripremiti zabavu iznenađenja.

Na satu Prirode i društva, 11. listopada učenici drugog razreda posjetili su načelnika.

Intervju s načelnikom

1. Kako se zovete?

Zovem se Dražen Draganić.

2. Gdje ste išli u osnovnu školu?

Prva četiri razreda pohađao sam osnovnu školu u Hagnju, a kasnije u Farkaševcu i Sv. Ivanu Žabno.

3. Što ste htjeli biti kad ste bili mali?

Želio sam biti nogometaš.

4. Kako to da ste postali načelnik?

Oduvijek sam volio pomagati ljudima. Kad sam odrastao shvatio sam da osobnim angažmanom mogu pomoći ljudima koji žive oko mene.

5. Kako se postaje načelnik?

Moraš se istaknuti svojim radom u stranci da bi te drugi ljudi prepoznali i podržali. Nakon toga slijede izbori u kojima moraš osvojiti većinu glasova. Znadete li što su izbori? Kako ste vi organizirali svoje izbore? Jeste li imali više kandidata u kampanji?

6. Je li u školi bilo isto nekada kao i danas?

Bilo je slično. Mada mi tada nismo imali mobitele kao vi danas. U školu smo išli pješke. Nije bilo školskog autobusa. Ceste su bile stare i zapuštene. Zbog toga smo često nosili gumene čizme. Imate li vi danas takve čizme?

7. Možete li se sjetiti svojeg najradosnijeg dana u osnovnoj školi?

Trenutno se ne mogu sjetiti. Bio sam jako sretan kad sam u školi dobio peticu. Imao sam i četvorki, ali prevladavale su petice. Volio sam glumiti u školskim igrokazima. Bio sam jako ponosan kad sam glumio u predstavi Plava boja snijega.

8. Kako ste se igrali?

Igrali smo se školice. Igrate li se vi danas školice? Voljeli smo igrati nogomet.

9. S kime ste se igrali?

Igrao sam se s prijateljima s kojima sam išao u školu. Svi smo se voljeli družiti. Bilo mi je jako lijepo. Kada malo bolje razmislim, bilo mi je baš lijepo u školi. Trenutno Vam baš zavidim što idete u školu.

10. Jesu li nekadašnje igračke slične današnjima?

Imali smo manje igračaka nego li vi danas. Kao što sam već rekao, nije bilo mobitela, tableta.

11. Mogu li učenici djelovati u lokalnoj zajednici?

Da. I ovaj vaš posjet je jedan od načina kako učenici mogu djelovati na lokalnoj razini. Na taj način čujemo vaše ideje, kako razmišljate, što želite…

12. Na koji način mogu djelovati?

Možete doći s vašom učiteljicom kod mene na razgovor, možete svoje želje reći svojim roditeljima te mi oni to proslijede. Možete mi poslati svoje ideje u pisanom obliku. Znači, ima više načina.

13. Možemo li mi Vam predati našu zamolbu?

Da, vrlo rado ću je razmotriti. Nakon što sam pročitao vašu molbu, mogu Vam obećati da ću je s radošću nastojati ispuniti.

Po povratku u školu učenici su imali zadatak napisati kratak sastavak o načelniku ta ga nacrtati.

Radovi učenika

Naš načelnik se zove Dražen Draganić. Išao je u Farkaševac u školu tek u 5. razredu. Saznala sam da je u išao pješke u školu. Često je nosio gumene čizme. Želio je postati nogometaš. Nisu imali igralište. Postao je načelnik i napravio igralište. Pitao je mog prijatelja jel' ima curu i tako nas sve nasmijao.

L.M.

Naš načelnik se zove Dražen Draganić. Išao je od 1. do 4. razreda u Haganj u školu.Saznala sam da je išao pješke. Često je išao u gumenim čizmama. Nisu imali igralište. Odlučio je postati načelnik da bi pomagao ljudima. Načelnik mi se jako sviđa.

N.D.

Naš načelnik se zove Dražen Draganić. Išao je tek u petom razredu u našu školu. Saznao sam da nije bilo autobusa koji bi ih vozio. U školu je išao pješke. Često je nosio čizme. Želio je biti nogometaš. Nogomet su igrali na livadi. Kad je odrastao napravio je veliko igralište. Jako mi se sviđa. Mislim da je super načelnik.

J.B.

 

Naš načelnik se zove Dražen Draganić. Pohađao je 5. razred u Područnoj školi Farkaševac. Išao je često pješke u školu. Svi su ga voljeli. Odlučio nam je pomoći.

E.P.

 

 

Nastavak aktivnosti provedenih povodom Dječjeg tjedna pogledajte u sljedećoj vijesti.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lidija Hatadi   datum: 16. 10. 2019.

Tražilica

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Anketa
Crno ili bijelo?




Forum

Korisni linkovi
Nacionalni informaci...

Dnevni tisak

Profesionalna orijen...


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju