Svjetski dan voda 2019. - Voda za sve
Svjetski dan voda pod sloganom "Voda za sve" obilježen je i u našoj školi 22.03.2019. različitim edukativnim radionicama.
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka svake godine kako bi se skrenula pozornost ljudi diljem svijeta na važnost očuvanja vode za piće. Obilježavanje Svjetskog dana voda prihvaćeno je na Konferenciji Ujedinjenih naroda o okolišu i razvoju koja je održana 1992. godine u Rio de Janeiru, u Brazilu.
Tema je Svjetskog dana voda za 2019. godinu je „Voda za sve“, kao cilj kojim se za sve ljude do 2030. godine zahtijeva osiguranje pristupa pitkoj vodi, održivo upravljanje vodama te osiguranje higijenskih uvjeta.
Svjetski dan voda i u našoj školi obilježen je raznim radionicama.
Na satovima prirode učenici šestih razreda izrađivali su stripove, plakate, pisali slogane, pjesmice, crtali različite motive vezane uz očuvanje čistoće voda na Zemlji.
Učenici 8.a na satovima su biologije i kemije istraživali svojstva vode izvodeći jednostavne pokuse. Istražili su zašto se uopće i otkad obilježava Svjetski dan vode, kako izraditi jednostavan uređaj za pročišćavanje vode i ispitali su njegovu učinkovitost određujući kvalitetu vode prije i nakon propuštanja kroz izrađeni uređaj.
O bogatstvu pitke vode istraživali su učenici 7.a izrađujući plakat i igrajući kviz.
Osmaši i 7.a su u banci frazema istražili i pronašli one koji govore o vodi te odgonetali njihova prava značenja.
Šesti su razredi ispisivali glagole, imenice i pridjeve koji se dodaju vodi i sve ih objedinili na plakatu.
7.b i 7.c obrađivali su kroz radionice motiv vode u književnosti, tražeći pjesničke slike inspirirane vodom i stilska izražajna sredstva u kojima se pojavljuje voda.
Na satu fizike su učenici 7.b istražili obnovljive izvore energije i izradili jednostavan model hidroelektrane te objedinili sve to na plakatima.
O vodi kroz povijest glazbe istraživali su i učili učenici 6.a, slušajući skladbe, pogađajući naslove pjesama i izrađujući plakat.
Na vjeronauku su učenici 7.b govorili su o vodi u Bibliji, kao svetom znaku.
Matematičkim vodenim igrama su učenici šestih razreda računali i otkrivali motive i poruke o očuvanju vode. Sedmaši su slagali puzzle, rješavali jednadžbe, zadatke riječima, križaljke, a sve na temu voda.
Učenici petih razreda na satovima njemačkog jezika obilazili su postaje na kojima su mogli naučiti nove riječi vezane uz vodu, odigrati kviz, pogledati filmić i kušati vodu s različitim okusima te taj okus pokušati nacrtati.
Na satu engleskog jezika učenici 8.b odgledali su prezentaciju i rješavali kviz na temu „Water crisis“. a petaši su odgledali edukativan video World Water Day 2019 nakon čega su iznosili svoja mišljenja, a onda su poezijom i slikanjem odali počast ovom tekućem zlatu. sve se je to odvijalo uz zvuke klasika poput Moon River, Beyond the sea, Purple Rain i sl.
O važnosti vode za održavanje higijene raspravljali su učenici 6.b na satu tjelesnog.
Na svim ovim radionicama učenici su mogli nadopuniti i proširiti svoje znanje o vodi, ali i zaključiti kako je voda jedan od najvažnijih resursa na Zemlji, bez koje život na ovom našem „plavom planetu“ ne bi bio ovakav kakvog poznajemo. Zato bi se svi ljudi na svijetu svih 365 dana u godini trebali brinuti kako bi sačuvali bogatstvo čiste vode.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |