Ljubav nas veže i spaja
Učenici 3.razreda sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu Ljubav nas veže i spaja. U projektu trenutno sudjeluje oko sto škola. Autorice projekta su učiteljice Ivana Bašić iz OŠ Opuzen i Lidija Hatadi iz PŠ Farkaševac.
Projektom se želi utjecati na razvoj cjelovite osobe koja će se moći brinuti o sebi, drugima i društvu u cjelini. Na taj način formirat će se samopouzdana, zadovoljna, aktivna i odgovorna osoba koja se brine o sebi i drugima. Učenici će usvojiti opće kulturne i civilizacijske vrijednosti koje su preduvjet za život u multikulturalnom svijetu. Upravljat će svojim životnim potrebama te biti aktivni članovi obitelji, zajednice i društva.
osr A.2.1.
Razvija sliku o sebi.
osr A.2.2.
Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr A.2.4.
Razvija radne navike.
osr B.2.1.
Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
osr C.2.1.
Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i
opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama.
osr C.2.3.
Pridonosi razredu i školi.
goo A.2.1.
Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom
životu.
goo A.2.2.
Aktivno zastupa ljudska prava.
1. Projekt je predstavljen na Webučionici 16.01.2021. godine u okviru webinara Kreativnost u nastavi.
2. Projekt je predstavljeni u ciklusu webinara "Kava s eTwinning ambasadorima" pod naslovom Igra i učenje, drugačije uz eTwinning (28.01.2021.)
Povratak u školu nije bio nimalo lagan. Iako je Farkaševac udaljen od Petrinje 100 km dobro se osjetio potres 29.12. Sve se treslo. Zemlja je doslovno zaljuljala tlo pod nogama cijeloj Hrvatskoj. Zbog toga učenici trećeg razreda proveli su prvi tjedan razgovarajući o potresu te provodeći različite aktivnosti.
Ovo su samo neke od aktivnosti koje su proveli
1. Provođenje evakuacijskih vježbi
2. Pisanje poticajnih poruka učenicima stradalim od potresa
Kako sam doživjela potres?
Bila sam na drugom katu . Crtala sam i učila lijepo pisati slova. Moj brat Filip je bio iza mene. Mislila sam da me on ljulja. Ljutito sam se okrenula.
Onda je on uzviknuo:" POTRES!"
Svi smo se uplašili.
Odmah sam potrčala do mobitela i nazvala mamu da vidim je li dobro, nisam je dobila.
Ovo je bilo strašno. Nina
Kako sam doživio potres?
Ležao sam u krevetu i drijemao. Sanjao sam lijep san.
Mama i tata su vrisnuli: "Potres!"
Izašli smo van na cestu gdje nije bilo ničega.
Bio sam jako uplašen. Znojili su mi se dlanovi.
Pogledao sam ribnjak i ugledao valove. Jan
3. Igra: osnivanje Školskog crvenog križa
4. Organiziranje humanitarne akcije skupljanja školskog pribora za djecu stradalu od potresa. Akciji su se pridružili i učenici 4. razreda PŠ Farkaševac.
5. Izrada seizmografa
5. Pisanje pisama i pakiranje paketa učenika 3. razreda
6. Pisanje pisama i pakiranje paketa učenika 4. razreda
7. Zbog epidemioloških uvjeta samo dva učenika mogla su na poštu.
Projekt ide dalje...
Tek smo na početku!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |